reklama

Hedviga a jej výpovede

Viem, že o tomto prípade sa už v novinách popísalo strašne veľa, a že ste rovnako z tejto kauzy unavení ako ja čo ste aj jasne preukázali v ankete na cas.sk , ale vzhľadom na dnešné titulky na portáli sme.sk o ospravedlnení Slovenska Hedvige Malinovej som sa rozhodol reagovať na rozhodnutie našich čelných predstaviteľov. Nemám v úmysle sa nejako názorovo vyslovovať k tomuto prípadu alebo poukazovať na všetky tie rozpory v jej výpovediach, lebo to by bolo na dlho, len Vám ponúknem citácie z výpovedí Hedvigy, na ktorých verím, že sa pobavíte rovnako ako ja.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (49)

Začíname:

Asi okolo 7.00 hod. autobus prišiel do Nitry a to na SAD, kde som vystúpila z autobusu. Na stanici sme sa rozlúčili s tým, že ja som ešte chcela ísť kúpiť chlebíčky pre komisiu. Ja som sa p. P spýtala, že ktorým autobusom sa môžem dostať pod Zobor.(pýta sa študentka tretieho ročníka) On mi povedal, už neviem presne aké čísla. Ja som išla potom asi do mesta pre tie chlebíčky. Miesto, kde som ich mala kúpiť, uviesť neviem. Keď nad tým tak rozmýšľam, musela som prejsť okolo starého Tesca a potom som pokračovala cez pešiu zónu, okolo Divadla a potom som išla najkratšou možnou cestou. Už v minulom výsluchu som uviedla, že si nepamätám, ako som došla na miesto, kde sa to stalo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Niekde v týchto miestach a to na schodíkoch, ktoré vedú do parku resp. niekde za týmito schodíkmi som buď telefonovala, resp. som niekoho stretla. Toto stretnutie známej osoby mohlo byť aj predtým počas tej cesty zo stanice na UKF. V tej dobe som taktiež mohla telefonovať, s kým som mohla telefonovať neviem, neviem ani z akého miesta som telefonovala.

Otázka vyšetrovateľa: V čase pred skutkom ste mali telefonovať, resp. niekoho známeho stretnúť. Uveďte meno osoby, s ktorou ste telefonovala, resp. známej osoby, ktorú ste stretli.

Odpoveď: Neviem.

Otázka vyšetrovateľa: Ako teda vysvetlíte, že naposledy z uvedenej karty bolo telefonované dňa 24. 8. 2006.-deň pred udalosťou.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Odpoveď: Ja som netvrdila, že som telefonovala. Pripustila som, že som mohla niekoho stretnúť. Neviem meno osoby, ktorú som stretla.

Po tomto všetkom, keď som sa prebrala, tak som mala topánky na nohách, mala som ich riadne obuté. Potom som utekala smerom na internát, potom sa mi zdali ťažké tie topánky, tak som si ich vyzula a nechala v parku, cez ktorý som utekala.

Otázka vyšetrovateľa: Vyjadrite či ako ste nakladali s obálkou, v ktorej Vám prišli doklady?

Odpoveď: Odpojila sa od obálky známka a táto odpadla na zem, ja som ju zodvihla, olízala som ju a priložila som ju na miesto.

Otázka vyšetrovateľa: Vyjadrite, akým spôsobom sa dostali sliny na zadnú časť obálky na lepiacu časť?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Odpoveď: Neviem.

Otázka vyšetrovateľa: Vyjadrite sa k tomu, prečo DNA zistené zo známky a lepiacej časti obálky sedí s Vaším DNA?

Odpoveď: Lebo som to sama olizovala. Zadnú časť obálky som neolizovala.

Otázka vyšetrovateľa: Na základe predložených expertíz z odboru grafológia boli zistené zhody Vášho písma na blúzke, liste, ktorý Vám prišiel s Vašimi dokladmi a s vyžiadanými žiadosťami o pas. Vyjadrite sa k uvedenému.

Odpoveď: Neviem.


Chcem len dodať, že tieto uvedené pikošky ani zďaleka nie sú všetky a ak máte záujem tak z prepisu výpovedí zverejnených na stránke Aliancie Fair-play, sa môžete dozvedieť aj ďaľšie zaujímavé informácie z výsluchu.

Martin Majchrák

Martin Majchrák

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

kuchár, gastronóm, gurmán Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu